۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۳۲۶۸۶
 مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان:

هدف دشمن دور کردن جوانان از دین اسلام است

مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان با بیان این که هدف دشمن دور کردن مردم از دین اسلام است، گفت: دشمن با وسیله هایی همچون ماهواره و اینرتنت می خواهد جوانان ما را از دین دور کند.
حجت الاسلام صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام یدالله صادقی مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان چهارشنبه شب در مسجد امام زمان(ع) کرمان در سلسله مباحث امام زمان شناسی، گفت: این که یک نفر از جد پیامبر اکرم بیاید و دنیا را از ظلم پاک کند،را اهمه ادیان قبول دارند.

 

وی افزود: ادیان جهان بر مصداق فردی که تمام عدل و داد را بر جهان حکم فرما می کند، اختلاف های زیادی را دارند که اهل سنت بر این باورند که امام زمان هنوز به دنیا نیامده است.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که فرق و ادیان قبل از ولادت امام زمان شکل گرفته اند، اظهار داشت: زرتشتیان امام عصر خودشان را به نام سوشان قبول داشته و مسیحیان امام عدل و داد خود را به نام میسح می شناسند.

 

وی ابراز داشت: دعواها و اختلافات بین گروه شیعه و سنی در روایات و قرآن بوده؛ شیعه بر این باور بوده که امام زمان به دنیا آمده و الان در پشت پرده غیبت قرار دارد که همه ما را می بیند ولی ما انسان ها آن را نمی بینیم.

 

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که دلیل های عقلی و روایی زیادی شیعه برای اثبات امام زمان آورده اند، خاطرنشان کرد: بعضی از افراد در زندگی خود به مردم می گویند که چه طور امامی که نمی بینیم را قبول کنیم و مردم باید بدانند هدف این افراد فقط شبهه افکنی بوده و نباید فریب آن ها را بخورد.

 

وی ابراز داشت: ایمان واقعی به کسی می گویند که در زمان غیبت به امام خود ایمان بیاورد و هر چه که او گفته انجام داده و فریب اشخاصی که در جامعه شبهه فراکنی می کنند، را نخورد.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حفظ ایمان همچون آتش کف دست بوده، بیان داشت: در آخر الزمان باطل گرایانی به دنیا می آیند که از بس که شبهه اندازی می کنند، مردم دین دار دچار شک می شوند و افراد کمی باقی خواهد ماند که به دین خود پای بند می مانند.

 

وی ابراز داشت: مردم با ظاهر افراد فریب نخورند و نگویند چه طور مملمت اسلامی بوده که در آن فحشا زیاد شده است زیرا در هرجامعه ای حتی در زمان پیامبر اکرم هم بی بند و باری زیاد بوده و آن چه که برای مردم مهم است این است که به دین خود با اجرای دستورات خدا پایبند باشند.

 

مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان با اشاره به این که انسان ها باید از گناه فرار کنند، بیان داشت: انس با قرآن به انسان آرامش می دهد و او را از فتنه های آخرالزمان دور کرده و سبب نمی شود که فریب تبلیغات دشمن را بخورد.

 

وی با بیان این که هدف دشمن دور کردن مردم از دین اسلام است، اظهار داشت: دشمن با وسیله هایی همچون ماهواره و اینرتنت می خواهد جوانان ما را از دین دور کند.

 

حجت الاسلام صادقی در پایان گفت: بعضی از انسان ها در دنیا خود را امام زمان معرفی می کنند و می خواهند با حرف های خود مردم را فریب داده تا ثروتی را به دست بیاورند که باید مراقب خودمان باشیم./202/9707/ب1

ارسال نظرات